Wilt u een demo aanvragen voor de Awareness training? Vul dan aub het onderstaande formulier in.

U gaat digitaal transformeren, datagedreven werken. Neem uw organisatie mee in uw plannen, want uw medewerkers bepalen het succes van de verandering. Na de intake bepalen wij de leerdoelen en stellen wij de training samen. Hiermee creëren we meer betrokkenheid, een goede start en uiteindelijke duurzame adoptie van de verandering. Snel en betrokken leren.

Wat is digitale transformatie?

Digitale transformatie is het proces van organisaties om de kansen en mogelijkheden die de toenemende digitalisering bieden te benutten en om te zetten naar een innovatief businessmodel. Hiermee worden bedrijfsprocessen digitaal geoptimaliseerd en ontstaat een wendbare (agile) organisatie die met de inzet van digitale technologieën en middelen inspeelt op de veranderende wensen en behoeften van de markt.

In andere woorden; Digitale transformatie is de integratie van digitale technologie in alle gebieden van een bedrijf, waardoor fundamenteel verandert hoe de organisatie werkt en waarde levert aan klanten. Maar het vereist ook een culturele verandering van organisaties omdat ze voortdurend de status-quo uitdagen, experimenteren en zich op hun gemak voelen met mislukkingen. Omdat digitale transformatie er voor elk bedrijf anders uit zal zien, kan het moeilijk zijn om een definitie te vinden die voor iedere organisatie geldt.

Welke technologieën en middelen bij digitale transformatie?

Dan moet je denken aan online dienstverlening, Business Intelligence (BI), Big Data, Data Lakes, Data Warehouses, 3D-Printen, Streaming diensten, Internet of Things (IoT), Cloud-diensten, Artificiele intelligentie (AI), Machine Learning, Virtual Reality, etc.
Dit zijn veel ingewikkelde termen die iedere een eigen toepassingsgebied kennen en waarover we dagen kunnen uitweiden. De basis van al deze technologieën en middelen is dat organisaties bijvoorbeeld steeds meer data gebruiken en deze op diverse manieren inzetten om hun bedrijfsvoering te optimaliseren, waardoor de markt (klant) beter bedient kan worden. Een bekend praktijkvoorbeeld: De revolutie van mobiel bankieren apps. Consumenten gebruiken nu cash airdrops, kaartloze betalingen via diensten zoals Apple Pay op telefoons of horloges, en volledig bankloos bankieren.

Meer informatie of demo aanvragen; Vul het formulier in of neem contact op met Peter van Ooijen via +316 424 658 64 of info@vrij.nl.