Hallo nieuwe collega
Ben jij een georganiseerde en nauwkeurige administratieve kracht die er van houdt dat geen dag hetzelfde is en je ‘s ochtends nog niet weet hoe de dag zich zal ontwikkelen? Heb jij daarnaast oog voor detail en houd je ervan om processen efficiënt te laten verlopen? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wat houdt de functie in?
Je bent verantwoordelijk voor een breed scala aan administratieve taken die bijdragen aan een efficiënte bedrijfsvoering. Je zorgt ervoor dat gegevens correct worden verwerkt en dat alle administratieve processen soepel verlopen. Je werkt daarbij samen met verschillende afdelingen en ondersteunt waar nodig.
Taken & verantwoordelijkheden
- Verwerken van inkomende en uitgaande correspondentie en documenten
- Bijhouden van de administratie (facturen, orders, voorraden, etc.)
- Beheren van diverse bestanden
- Het beantwoorden van telefoongesprekken en e-mails
- Ondersteuning bieden aan collega’s bij administratieve taken
- Archiveren en het onderhouden van administratieve systemen
Functie-eisen
- MBO werk- en denkniveau
- Goed bekend met Office 365
- Accuraat, zelfstandig en flexibel
- Goede communicatieve vaardigheden
- Proactieve werkhouding en organisatorisch sterk
- Ervaring in een administratieve functie is een pré
- Kennis van Dynamics 365 Business Central is een pré
Wij bieden
- Een uitdagende en afwisselende functie binnen een dynamisch bedrijf
- Een collegiale en informele werksfeer
- Goede mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en groei
- Marktconform salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden
- Thuiswerkmogelijkheden na de inwerkperiode
- Parttime functie (uren mogen naar eigen voorkeur ingevuld worden)
Geïnteresseerd in de mogelijkheden?
Heb je interesse in deze veelzijdige functie als administratief medewerker? Stuur dan je CV en motivatie naar: nikki.gunsing@vrij.nl
Of bel voor vragen naar: 06 14 61 51 86